Algemene voorwaarden voor de klant
Deze voorwaarden hebben betrekking op het wassen, strijken en stomen van het wasgoed van de klant:
– Onder wasgoed wordt verstaan: al het wasgoed wat per keer aangeboden wordt door de klant.
– De overeenkomst komt tot stand doordat de klant het wasgoed aanbiedt en Was- & Strijkservice Slangen dit aanneemt.
– Het wasgoed wordt door Was- & Strijkservice Slangen op een vooraf afgesproken tijdstip opgehaald bij de klant.
– Het aangeboden strijkgoed dient schoon aangeleverd te worden. Dit wordt door Was- & Strijkservice Slangen zelf beoordeeld. Vuile was wordt niet geaccepteerd of gestreken. Vuile was zal worden geretourneerd aan de klant.
– Bij het aanbieden van het wasgoed wordt met de klant afgesproken of het wasgoed na het strijken gevouwen of gehangen moet worden.
– De klant krijgt een eigen klantnummer om ervoor te zorgen dat het juiste wasgoed weer bij de juiste klant terecht komt.
– Teruggave van het wasgoed tegen contante betaling (tenzij anders overeengekomen) onder het afgeven van een rekening/bon/factuur van Was- & Strijkservice Slangen.
– Wasvoorschriften en etiketten dienen in het kledingstuk aanwezig te zijn zodat gecontroleerd kan worden hoe het kledingstuk behandeld dient te worden. Als het etiket niet aanwezig is, wordt in overleg met de klant besloten wat de behandeling is voor desbetreffend kledingstuk. De risico’s op mogelijke schade zijn voor de klant.
– De klant is zelf verantwoordelijk om aan te geven dat bepaalde kledingstukken een speciale behandeling nodig hebben.
– Beschadigde of kapotte kleding kan in overleg door Was- & Strijkservice Slangen hersteld worden. Er wordt samen met de klant besproken wat de mogelijkheden zijn en wat de kosten voor de reparatie van het kledingstuk zullen zijn.
– Mocht onverhoeds het verkeerde wasgoed zijn meegegeven, dan is de klant verplicht dit zo spoedig mogelijk aan Was- & Strijkservice Slangen te melden. De klant zal het verkeerd geleverde wasgoed ter beschikking van Was- & Strijkservice Slangen houden en daarbij de nodige zorgvuldigheid in acht nemen. Was- & Strijkservice Slangen zal met de klant bespreken of het onjuiste wasgoed direct opgehaald zal worden of dat dit tijdens de volgende afspraak gebeurt.
Verplichtingen Was- & Strijkservice Slangen
Bij het aangaan van de overeenkomst zal Was- & Strijkservice Slangen:
– Het wasgoed op de afgesproken tijd bij de klant ophalen en afleveren
– Als de klant zijn wasgoed zelf wenst te brengen en halen dan spreekt Was- & Strijkservice Slangen met de klant af wanneer deze weer opgehaald kan worden.
De wasvoorschriften worden aangehouden en er wordt gewerkt in een schone omgeving met schoon was- en strijkmateriaal.
– Zijn er beschadigingen aan het wasgoed, dan wordt dit gemeld aan de klant voordat het artikel gestreken gaat worden. Er wordt dan met de klant besproken of het kledingstuk hersteld en gestreken gaat worden, of dat het artikel ongestreken retour naar de klant gaat.
– Bij de afgifte van wasgoed zal Was- & Strijkservice Slangen een bon achterlaten waarop vermeld staat hoeveel stuks er meegenomen zijn.
– Schade aan het wasgoed nadat Was- & Strijkservice Slangen het gestreken heeft (en na het naleven van de was- en strijkinstructies van de wasvoorschriften) kan niet worden aangerekend.
– Was- & Strijkservice Slangen zal uiterst zorgvuldig met het wasgoed omgaan en zal zich tot het uiterste inspannen om de overeengekomen diensten zo nauwkeurig mogelijk uit te voeren.
– Deze diensten bestaan uit het strijken, vouwen, stomen, labelen en eventueel ophangen van het wasgoed, waarbij rekening wordt gehouden met de wasvoorschriften die in het wasgoed aanwezig zijn.
– Bij de uitvoering van deze diensten mag Was- & Strijkservice Slangen afgaan op de juistheid van de aan het wasgoed aangehechte wasvoorschriften.
Bezoek, bel of mail ons:
- Albert Thijsstraat 8B
6471 WX Eygelshoven - +31 (0)6 193 326 98
- +31 (0)6 360 969 42
- info@wasenstrijkserviceslangen.nl
- Onze openingstijden:
Ma di 7 tot 16 uur
Woe tm vrij 7 tot 15 uur
Zaterdag gesloten